شب نوشت

گاه و بی گاه

شب نوشت

گاه و بی گاه

سلام!!!
با اون همه یال و کوپال و غرور، چشاش ملتهب وسرخ شده بود
همه انسانها وقتی به این نقطه می رسند، رفتار مشترکی رو از خودشون نشون میدن.
خداحافظ

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۲۳ آبان ۹۵، ۱۹:۰۱ - مکاترونیک خودرو
    خیلی بده
  • ۲۰ آبان ۹۵، ۱۳:۳۴ - مجتبی مطوری
    (:

۳ مطلب در آبان ۱۳۹۵ ثبت شده است

به آخرای ماه رسیدم و مثل همیشه بی پول شدم. 
تمام پول هامو یه جا جمع می‌کنم از پولِ کرایه تاکسی که روی میز کامپیوتر رها شده بود بگیر تا پول‌ِخورد های تهِ جیب شلوار و کاپشن و کیف و ماشین لباس شویی ...... آخرشم پول عابربانک های ملی و ملت رو یه سر کردم و براش نقشه میکشم که چطور خرجشون کنم.
بدترین چیز توی زندگی این میتونه باشه توی خیابون های یه شهر غریب قدم بزنی و دست توی جیبت کنی و ببینی هیچی توش نیست. 
۴ نظر موافقین ۳ مخالفین ۰ ۲۱ آبان ۹۵ ، ۰۹:۰۳
طاها
من و شب زنده داری و عدم سحرخیزی و خواب موندن و جاموندن از سرویس و شکم خالی و قاروقور شکم و خنده های خانم نارنجی پوش......
۳ نظر موافقین ۴ مخالفین ۰ ۲۰ آبان ۹۵ ، ۱۳:۳۲
طاها

9

1- این هفته پیتزای پپرونی نخوردم و به جایش پانزده هزار تومان دادم و یک خمیر دندان زغالی خریدم به نظرم آدم های که 24 ساعته نیششان باز است حتما نیاز دارند چنین ابزارهایی بخرند تا مخاطبان‌شان به جای زل زدن به رنگ دندان‌‌شان روی حرف هایشان تمرکز کنند.

2- دوباره هوا سرد شده است و من احساس خفگی می‌کنم مثل همان روزهایی که با دوستانم به خاطر رودربایستی به سونای خشک می‌رفتیم و نفسم بالا نمی‌آمد.... یادآوری خاطرات حالم را بدتر می‌کند پنجره‌ را باز می‌کنم تا شاید صدایی بیاید و کسی یا چیزی شکسته شود. 

3- به آشپزخانه می‌روم و چهارتا سیب زمینی را خلال می‌کنم در روغن جیلیز پیلیز می‌دهم کمی سس قرمز تند رویش می‌ریزم جلوی لپتاپ می‌روم و برای بار هفتم فیلم "در مدت معلوم" را می‌بینم. خمیر دندان ذغالی میزنم و میخوابم با جیش و بدون بوس. 


پ.ن1: کمی نوسان دارم.

پ.ن2: اکثر خمیردندان های سفید کننده بسیار ساینده هستند، و در طولانی مدت باعث آسیب جدی به مینای دندان  می‌شود. و دندان ها نسبت به هر نوع رنگی حساس تر شده و به محض نوشیدن هر ماده ی غذایی رنگی، به سرعت تغییر رنگ می دهند.

۱ نظر موافقین ۶ مخالفین ۰ ۰۲ آبان ۹۵ ، ۰۹:۴۳
طاها